روش صحیح مصرف اسپری مو
روش صحیح مصرف اسپری مو
موها در ظاهر ما بسیار تاثیر گذارند و نقش مهمی در آراستگی دارند. اسپری های مو معمولا برای حالت دهی و درخشندگی بیشتر موها استفاده می شوند اما برای نتیجه گیری بهتر توجه به چند نکته ضروری است.

1.اسپری مو را روی موی تمیز استفاده کنید:
برای گرفتن بهترین نتیجه بهتر است قبل از استفاده از اسپری مو، موها را بشویید و مطمئن شوید که آلودگی و چربی روی مو وجود ندارد و سپس از اسپری مو روی موهای تمیز استفاده کنید.

2.موها باید کاملا خشک باشند:
اگر اسپری مو را روی موهای نیمه خیس اسپری کنید ممکن است نتیجه آنچه مد نظر شماست نباشد، اسپری مو زمانی باید روی مو استفاده شود که مو خشک و حالت مو کاملا ثابت شده باشد. حتما قبل از استفاده از اسپری مو، موها باید نه تنها با حوله بلکه توسط سشوار خشک شده باشد.

3.فاصله مناسب را رعایت کنید:
اسپری مو را قبل از مصرف تکان دهید نازل اسپری مو را در فاصله 20 سانتی متری موها قرار داده و به آرامی و به طور یکنواخت بر روی مو اسپری کنید اگر اسپری را در فاصله نزدیک تر قرار دهید اسپری مو به صورت یکسان روی موها پخش نشده و در یکجا به صورت سفیدک جمع می شود.

4.اسپری مو مناسب را انتخاب کنید:
اسپری های مو انواع مختلفی دارند و بهتر است اسپری مو را متناسب با کاربرد دلخواه خود انتخاب کنید برای مثال اگر بیشتر به دنبال درخشندگی موهای خود هستید پیشنهاد می شود از اسپری موی درخشان کننده استفاده نمایید و اگر برای شما تثبیت بهتر و طولانی تر موها اهمیت دارد از اسپری با قدرت نگهدارندگی بالاتر استفاده نمایید.
  
ایران، تهران، خیابان حافظ، خیابان رشت، پلاک ۵۳

021669406112
©2024 Caspian Hair Spray, All Right Reserved