نکات کاربردی استفاده از اسپری مو
نکات کاربردی استفاده از اسپری مو




استفاده از اسپری مو، از مهم ترین بخش های روتین استایل کردن موهاست. اسپری های مو با عملکرد های متفاوت، در تمامی مراحل این روتین از آماده کردن مو تا حالت دهی نهایی کاربرد دارند.

1.اسپری مو ی مناسب را انتخاب کنید
همانطور که در بالا اشاره شد، اسپری های مو انواع مختلفی دارند و انتخاب اسپری موی مناسب، تاثیر به سزایی در نتیجه گیری مطلوب نهایی دارد . به عنوان مثال اسپری های محافظ حرارتی، هیچ گاه جایگزین اسپری های نگهدارنده که برای حالت دهی موها به کار می روند، نمی شوند. پس حتما در هنگام خرید، نوع محصول و نحوه ی مصرف را از روی محصول چک کنید.

2.اسپری مو با قدرت مناسب را انتخاب کنید.
اسپری های مو با طیف وسیعی از قدرت نگهدارندگی، برای کاربرد های متفاوت طراحی شده اند. انتخاب قدرت نگهدارندگی اسپری مو، به مدل و حالت موی مد نظر شما بستگی دارد.
•اسپری مو با قدرت نگهدارنگی کم: معمولا برای مدل موهای باز استفاده می شود که کمترین نیاز به ثابت شدن را دارند. این اسپری های مو برای استفاده روزانه مناسب است.
•اسپری مو با قدرت نگهدارنگی متوسط: معمولا برای دم اسبی و بافت ها استفاده می شود.
•اسپری مو با قدرت نگهدارندگی بالا : معمولا برای شینیون ها و مدل موهایی که نیاز به ماندگاری بالا دارند

3.روش مصرف اسپری مو را مطالعه کنید.
حین استفاده از اسپری مو، اسپری مو را در فاصله 20 سانتیمتری از موها قرار گیرد. اسپری کردن از فاصله نزدیک، باعث تجمع حجم زیادی از اسپری مو روی قسمت کوچکی از مو می شود.
همچنین توجه کنید اسپری مو با پوست سر تماس نداشته باشد زیرا باعث ایجاد چربی و نهایتا سنگین و بد حالت شدن موهای شما می شود.

4.چه موقع از شانه استفاده کنید
زمانی که از اسپری مو با قدرت نگهدارنگی کم یا متوسط استفاده کرده اید، موها را با احتیاط شانه کنید. اما در صورتیکه از اسپری مو با قدرت نگهدارنگی بالا استفاده کرده اید هیچگاه موها را شانه نکنید، اینکار در بلند مدت به کوتیکول مو آسیب می رساند.

5.از دستان برای کنترل کردن بهتر موها استفاده کنید
استفاده روتین از اسپری مو به صورت پاشش مستقیم روی ساقه مو می باشد اما به جای آن می توان برای حالت دهی بهتر از دست ها هم استفاده کرد. این نوع مصرف از اسپری مو به خصوص برای حالت دهی قسمت خاصی از مو مثل چتری یا دسته موهای اطراف صورت بسیار کاربردی است. محصول را در کف دست اسپری کنید و بر روی قسمت منتخب استفاده نمایید.

6.حالت دهی موهای ریز پیشانی
برای حالت دهی موهای خرد پیشانی و یا محل های کوچکی از مو، مقداری از اسپری مو را روی مسواک اسپری کنید. سپس با مسواک موها را در جهت دلخواه حالت دهید.
  
ایران، تهران، خیابان حافظ، خیابان رشت، پلاک ۵۳

021669406112
©2024 Caspian Hair Spray, All Right Reserved